Monday, January 08, 2007

My Celebirity Look Alike




Senelerden 2003, aylardan ağustos, yer Los Angeles...


Canım kardeşim, Emrah Ercan'la beraber meşhur Kodak Theater önünden geçerken bir anda karşıdan çığlıklar atarak bize koşan 4-5 tane çıtır ''valley girl'' üzerimize atladı. Ne olduğunu anlayana kadar elimizde kalemler kızların ellerindeki defterleri imzalıyorduk... Hatta çok afedersiniz genç kızlardan bir tanesi bana baldır nahiyesini bile imzalatmıştı... O gün bizi kime benzettiklerini ve imzamızı istediklerini çözememiştik Emrah ile keşke bu site olsaydı. Aslında kızların beni Billy Zane'e benzettiklerini bilecektim.

Fotoğrafınızı yüklüyorsunuz. Size en benzeyen ''celebirity'' leri bir bir döküyor önünüze.

Yukarıda anlattığım hikaye aslında olmadı tabiki... Ama bizim başımıza böyle bir olay gelmemiş olması sizin başınıza da gelmeyeceğini göstermez. İyisimi önleminizi alın ve my heritage dan hangi ünlüyle benzer olduğunuzu bir kontrol edin.

2 comments:

Selin said...

Yaa yalan dolan..
Benim sarışınlara veya çekiklere benzeme ihtimalim var mı?

Gerçi Beyonce'e de benzediğimi belirtti yine de o kadar sacma tiplere benzer çıktım ki, güvenim kalmadı..

Ray Kinsella said...

seni ben lucy liu ya benzetiyorum aslinda :)