Friday, June 08, 2007

Ne Kadar Ömrüm Kaldı Doktor?


Ne kadar ömrünüz kaldığını merak ediyorsanız. Siteye giriyorsunuz. Soruları cevaplıyorsunuz. Size kaç yaşına kadar yaşayacağınızı söylüyor. Bana 70 yaşına kadar ömür biçti. Sonra da tavsiyelerde bulundu. Tavsiyeleri dinlersem 86 yaşına kadar yaşıyabilirmişim.
Deneyenler kaç sene ömürleri kaldıklarını yazsın ki, hayatımın geri kalanında yanımda kimlerin kalacağını bileyim... En uzun yaşayan kim çıkarsa ona Dr. Perls'in imzalı kitabını hediye edeceğim.

7 comments:

Diego said...

Arifcim canim benim, boyle adamlara itibar etmen beni cok sasirtti. Sozlesmesi mi var yukaridakiyle, cikip sen su kadar yasarsin ama benim dediklerimi yaparsan bu kadar yasarsin diye -gavurların deyimiyle- "patronize" eyliyor milleti. Olmaz boyle sey!

Dur hele ben de bir bakayim ne durumdayiz.

Diego said...

olm 73 dedi lan bana.. calismiyorum, her gun yan gelip yatiyorum, sigara icmiyorum ara sira Arif'ten Tuna'dan otlaniyorum dedim yine de 73 dedi. Bozuk ulan bu.

Ray Kinsella said...

Burdan ne anlıyoruz? demekki sigara otlakçılık yapanlara daha çok zararlıymış :)

Bu arada sitenin bana ilk verdiği tavsiye evlenmek oldu.
Evlenirsen hayatın 3 sene uzar dedi :) Bu sitenin annemin bir tuzağı olduğundan şüpheleniyorum :)

Diego said...

o zaman bana da is bul calismaya basla der bu site.

Anonymous said...

o kadar uzun ki devam edemedim ama size dediklerine bakılırsa bana da ilerleyen sayfalarda daha az ayakkabı alırsan daha cok yasacaksın diyecekti..:)

Selin

Ray Kinsella said...

evet ozellikle aynali ayakkabilar almaman lazim selo :)

h k said...

60:)