Saturday, January 20, 2007

Billy Talent 2




Benim gibi gerçek müziğin 60 larda ve 70 lerde yapıldığına inan ve 21. yüzyılın müzik endüstrisine tek getirisinin zenci müziği ve Britney Spears türevleri olduğunu içi kan ağlayarak müşahede eden biri olarak Billy Talent'ı ilk albümlerinin çıkışından 3 sene sonra keşfetmem çok hoş bir süpriz oldu.
M tv de dönen ''fallen leaves'' şarkısı kanımı kaynatmakla kalmayıp bir adet albümüne sahip olma dürtüsü uyandırdı içimde. Albüme sahibim ve çok bahtiyarım. Şu kadarını söyleyeyim albümü dinlerken lise yıllarımda ilk kez ixnay on the hombre kasedini ele geçirip 90 lık kasete ard arda kaydedilmiş versiyonunu defalarca dinlediğim günlerdeki tadı aldım.
Daha sonra internetten grupla kendi adlarını taşıyan ilk albümlerini de edindim ve o albümün de boş olmadığını görüp bir daha takdir ettim. Müzik tarzı olarak da artık emotional punk mı dersiniz, grunge mı dersiniz bilmem; bir nevi alternative rock akımını tutturmus gidiyolar. Vokale gelince biraz Johnny Rotten, biraz Anthony Kiedis, biraz Dexter Holland ve dahi özellikle ilk albümlerinde bir miktar Paul Stanley tadı veriyor. Severek dinliyoruz.
- Billy, üç yıldızlı 5 aferin, pekiyi verdim.
- Lütfen Arif ağabey utandırıyorsunuz..
- Yok yok hak etmişsiniz, hadi hadi iyi haberlerinizi bekliyorum...

4 comments:

Selin said...

Benim de en sevdiim: David :)))

Ray Kinsella said...

yalan soyleme senin en sevdigin Bob :)

Whistlerperfect said...

en güzeli "billy no talent"

popomundoyu sallıyolar valla :P

Ray Kinsella said...

Popomundo da esas TafsilaT mı, eTTehiyaT mı öyle bir grup varmış, çok iyimiş. Bir de ona bak Okan :)