Wednesday, March 21, 2007

LOST S03E12


Bundan böyle internette geçirdiğim vaktin kallavi bir kısmını harcadığım "download" uğraşılarımın linklerini de insanlığın hizmetine açmaya karar verdim.

Her ne kadar eski tadını bulamasam da yine de Amerika'da yayınlanmasına müteakip LOST'un son bölümünü indirip izleme alışkanlığımı sürdürmekteyim.

Bit Torrent kullanıcıları için son bölümün linkini şuraya ekleyivereyim: LOST S03E12

Ayrıca onu yükleyip izleyene kadar oyalaması bab ından youtube daki bölüm tanıtımı için de bu linki kullanabilirsiniz : LOST S03E12 youtube promo

4 comments:

bething* said...

cok isabetli bir paylasim tebrik ediyorum. Fakat torrentler sanirim engellenmis..biz de 13. bolumu indiremedik..eger basarili olursan onu da koyar misin? cok tesekkurler :) bu arada bething* ben memnun oldum

Ray Kinsella said...

orda bir yigin link olmasi lazim gerek fakat olmazsa bendek torrent dosyasini direk te gonderebilirim, bu arada gun icinde postu duzeltip dibine bir adet de 13 linki ekleyiverecegim :)

memnun oldum efenim, yine bekleriz :)

Diego said...

arif linkler ölmüş, caps leri unutma..emegine saglik tşk.

Ray Kinsella said...

linkler olmez, lost bolunmez :)