Tuesday, June 12, 2007

Ayna Ayna Söyle Bana

Amerikalıların fantastik hayalgüçleri ve daimi güvensizlik duyguları bir araya gelince işte böyle bir ürün çıkmış. Hollywood için özel efekt hazırlayan Kaliforniya'lı bir ekibin naçizhane çalışmaları sonucunda konuşan ayna yapmışlar. Aynayı evinizin güvenlik sistemine bağlıyorsunuz ve evinize geleni, gideni, gireni, çıkanı, herşeyi size bir İngiliz uşak aksanı ile haber veriyor.




Bence evin güvenlik durumunu bildirmek yerine kadınlara Armağan Çağlayan aksanı ile "kim şık, kim rüküş" yorumu yapan program yükleseler, çok daha fazla ciro yaparlar.


Fiyatı belirtmemişler ama firmanın web sayfası için: http://themeaddicts.com

6 comments:

Ali Sağlam said...

Bence yüklenmesi gereken ilk program kadınlara her zaman ne kadar guzel olduklarini soylemek olmali :)

Soyle mesela :
"Efendim, siz evde yokken kocaniz geldi ama iceri almadim. Ayrica bugun cok guzelsiniz. Kirmizilar size cok yakismis"

Adam da eve gelip ayna

Ali Sağlam said...

Adam da evin kapisini kirarak bilmem o aynayi ne yapar?

:)

Ray Kinsella said...

acaba ismini ne koyardık aynanın, ben böyle Türk bir isim isterdim. Hikmet Efendi :)

Ali Sağlam said...

Herkesin isim seçme hakkı olsun.

En akillicasi ise ev sahibesinin babasinin ismini vermek olurdu :)

Selin said...

ahahaha:) Ben bunu nasıl bu kadar geç okudum!!

Hikmet Efendi bana bugun kırmızılar cok yakışmış filan dese umrumda olmaz söliim.. Sahte bile olsa hoşuna gidecek bir tip ve isim lütfen:)

Ray Kinsella said...

sana vin dizel in konustugu versiyonunu alicam selin merak etme :)