Monday, July 02, 2007

4 DVD 2 CD Sadece 19.7 Ytl

Bu ideefixe sloganı kılıklı post Bahçeşehir Migros'dan yaptığım karlı alışverişin özeti. Süper marketlere girdiğim zaman yapmayı en sevdiğim şey, o sepetlere atılmış promosyonlu CD ve DVD yığınlarını eşelemek. Çoğu kez o sepetlerden aldığım albüm ve filmlerin, hangi akla hizmet kopya cd fiyatına promosyana girdiğini anlayamıyorum, ama anlamaya da çalışmadan hemen alışveriş sepetime atıyorum... İnanılmaz da mutlu oluyorum.

Bu haftaki ganimet ise tanesi 2.95 ytl olan 4 DVD ve tanesi 3.95 ytl olan iki CD. İlgilenenlerin iştahları kabarsın ve gitsin Bahçeşehir Migros'u yağmalasın diye aldıklarımın listesini de yazıvereyim:

DVD'ler :

4 Araf - Biray Dalkıran (uzun zamandır merak edip izleyemediğim bir filmdi)

CD'ler :

2 comments:

Ali Sağlam said...

Ben de anlamaya calismiyorum :)

Anonymous said...

Good for people to know.