Saturday, June 16, 2007

TadilaT Üyeleri Bir Arada

Popomundo Rock listelerinin üst sıralarını zorlayan TadilaT grubu üyeleri; Munis Goparan, Hanefi Bitmiş (nam-ı diğer The Bad) ve Mesih Unakıtan, geçtiğimiz günlerde Taksim'de bir araya geldiler.

O akşam masalarını Gece Yolcuları'da şereflendirdi. Gerçi TadilaT'ın başarılarını kıskanır bir halleri vardı ama yine de başarıyı takdir etmesini bildiler ve göynümüzde taht kurdular .


Bu arada grubun yeni albümü "Gönül Telimizi Titretenler" artık müzik marketlerde... Daha çıkar çıkmaz yoğun ilgi gören albümde özellikle Goparan'ın dile dolanan şarkılarıyla, Unakıtan'a ait halkı çoşturan şarkılar göze girdi. Albümde niye hiç bestesi olmadığını sorduğumuz Bitmiş: ''abi onlar benim işim değil, ben sahneme çıkarım dansımı ederim, ölüm duvarını açmaları için seyircilere emir veririm, budur benim olayım" şeklinde cevap verdi.
Akşamın ilerleyen saatlerinde Esin Topaloğlu'nun Munis Goparan'ı hal hatır sormak için araması geceye damgasını vuran neşe pıtırcığı oldu. Geceye noktayı koymadan önce ise Mesih Unakıtan'ın herkese Sagopa Kajmer dinleterek işkence yaptığı gelen duyumlar arasında.

Bu arada Hanefi Bitmiş'in, kendisini "...ben sana bütün Miyazaki filmlerini gönderirim" diye kandırıp ümit veren Mesih Unakıtan hakkında, Malatya yöresinde, "o Mesih denen herif aslında gaydır, taocudur" diye söylentiler çıkarması üzerine konuyu MesihUnakıtan'a sorduk.

Cevaben: "vallahi bugün yarın göndereceğim" şeklinde konuşan Unakıtan, bizi kandırmayı başaramadı ama birşey demedik.

3 comments:

Tekin Ali HANÖNÜ said...

Ben Tadilat Grubu üyesi The Bad hür irademle açıklıyorumki mesih gay dır.. malatya'da adı hatta motor Nizamettindir. İl dışında Tadilat kimliğini karalamamak için bu yola başvurmaktadır.. ben gördüm duydum herkeş bilsin istedim.. saygılar...

Anonymous said...

ya bu arada bizim gruba mitsubişi sponsor mu oldu?

nie benim alnım öyle parlamış amblem gibi?

Munis Goparan

Anonymous said...

oncelikle benim bildigim mesih gaylik yapmaz, yapani da sevmez. ayriyyetten, dini me kufredenin imani olsa veciz sozunu hatirlatirim sayin bitmis e.

bu arada munis insana benzeyenini kiniyorum. grubun paralari ile araba alim satim isinden paralari cukka ettigi burada ifsa olmustur, aldigi pasli munubus mitsubishi dir buradan anlasilmistir. Anlina reklam bile almistir. ezik, yazik, para duskunu biridir.

mesih unakitan